• Turundusplaani loomine
  • Kampaaniaplaani loomine
  • Turundusstrateegia loomine
  • Segmentimine ja persoonade loomine
  • Meediastrateegia loomine
  • Brändi turundustegevuste planeerimine
  • Kommunikatsiooni strateegia
  • Sotsiaalmeedia strateegia
  • Sotsiaalmeedia kontode käivitamine
  • Sisekommunikatsiooni strateegia
  • Meedia kommunikatsioonistrateegia
  • Meedia kommunikatsiooniplaan kampaaniatele

  • Coaching, mis keskendub inimese isiklikule ja professionaalsele arengule, eesmärkide seadmisele ja saavutamisele. Kui soovid saada paremaks juhiks, oled valmis kasvama ja vajad sel teel kaasamõtlejat, fookuse hoidjat, selguse loojat ja toetajat. Enamlevinud coachingu teemad on:
    • Enesekindluse ja eneseteadlikkuse kasvatamine
    • Fookuse seadmine ja hoidmine
    • Aja- ja energiajuhtimine
    • Otsustamise ja vastutuse võtmise hõlbustamine
    • Raskete suhete parandamine
    • Stress ja kinni jooksmine
  • Juhtimiscoachingu teenused on:
    • personaalsed coachingud – regulaarsed kohtumised 1x kuus
    • Intensiivsed personaalsed coachingud – kohtumised toimuvad tihedamalt, näiteks 1x nädalas, sõltuvalt kliendi vajadusest.
    • Ettevõttesisesed coachingud – coachingu tellib ettevõte, coacheed on ettevõtte võtmetöötajad.
  • Juhtimiskonsultatsioonid – kus tuuakse ettevõttesse välist perspektiivi ja spetsiifilisi teadmisi, mis puudutavad kliendi küsimust või väljakutset. Konsultatsioon keskendub konkreetsete probleemide lahendamisele või organisatsiooni strateegilistele küsimustele.
  • Juhtimisalased nõustamised – kus nõustamine tähendab partnerlust, mis austab kliendi kogemusi ja arusaamu. Nõustaja aitab leida lahendusi, mis aitavad kaasa kliendi väljakutsete lahendamisele, aga ei sunni muutustele.
  • Mentorlus – keskendub karjääri arendamisele, oskuste omandamisele ja erialastele teadmiste tõstmisele. Mentor annab nõu, jagab teadmisi ja kogemusi ning toimib eeskujuna, aidates menteel edasi jõuda karjääris või isiklikus arengus.